torsdag 24 maj 2007

Har laddat upp bilderna från Gladbeck, finns i albumet nedan:
Benen är ömma från track nu i eftermiddags, 3x(1km med 1min vila +1km med 4min vila(400m jogg)) följt av (is)bad nere i havet(endast upp till strax ovanför knäna...) Intervallerna var lyckade, form och puls under kontroll och rullar runt på 3:22 utan att ta livet av mig. Skönt att vara tillbaka på track efter två veckor med tävlingar och resor.
Det har blivit en ändring i tävlingskalendern; kommer att starta i UK Sprint Champs i Strathclyde till helgen. Efter noga övervägan med tränaren kom vi fram till att det blir en bra ändring och chans att få till en simning till i öppet vatten(innan canada) och öka på farten ytterligare. Åker upp på lördag och tillbaka på söndag för att optimera träningen kring starten. Eftersom jag har Vancouver/Edmonton och EM framför mig är det viktigt att hålla i träningen under de kommande två veckorna.

Inga kommentarer: