torsdag 30 augusti 2007

1 dag kvar
Laddade med att kolla i sjökvists modiga 5000m heat idag. Härligt satsat..även om det inte höll hela vägen. Det är det coachen försöker banka in i mitt huvud inför morgondagen..."no breakaways young lady"... Efter en lugn förmiddag blev det lite mer action pe eftermiddagen, efter avslutat racebriefing insag jag att jag glömt passet och kunde därmed inte häma ut mina nummer...(rookiemisstake...) Sedan var jag dessutom uttagen till dopingkontroll(tillsammans med typ hela U23 fältet). Tomas tog cykeln och hämtade passet, jag gick över för dopingkontrollen(blodprov faktiskt) sedan sprang vi tillbaka till regestreringen för att hämta nummrena och skriva pa namnlistan för elitens racebriefing. Vilket inte gick sa bra, av ngn anledning hade Enrique missat att jag var med pa bägge startlistorna... Och nu fick jag beskedet att jag bara kan starta i ett av loppen. Hmm? Vid fraga av vilken anledning menade han att det var av medicinska skäl..? Att det var för tufft. Hur kan man da folk fa lov att köra IM? Fragan har gatt vidare upp i ITU och väntar fortfarande pa besked ang lördags starten. Men det är ju trots allt FREDAGEN som är THE race!
Can't wait, bring it on!
Har tränat, vilat, ätit..sovit. Mycket mer kan jag inte göra. Hoppas att tävlingen utvecklar sig till min fördel, och att jag har styrkan som krävs för att vara snabbast. De andra ska fa jobba ordentigt oavsett vad.
En sista "ben uppfluffning" väntar nu sedan är det bara att invänta morgondagen...

13 kommentarer:

Hurricane sa...

they are scared you will do the double trouble in hamburg, bloody itu wankers!! go hard and go lisa !!!!! yahoooooo!!!!

Anonym sa...

Hej Lisa!
Tänker på dig och håller alla tummar. //Inki

Anonym sa...

Lisa leder !!!

Anonym sa...

Lisa Norden has moved into the lead. Jasmine 2nd, Koch and Clarke are together and fight for the podium.

Anonym sa...

Kanonbra jobbat och Grattis till GULDET Lisa !!!!!!!!

Anonym sa...

Tusen grattis kramar från inki

Anonym sa...

Grattis Lisa!

Jag har följt den spännande tävlingen på internet.

hälsningar Lovisa Hjalmarsson , Säter

Anonym sa...

J�ttegrattiskramar fr�n Annika Bengt Katja & Johan
PS Har morfar pannkakor med?

Anonym sa...

Underbart kul Lisa!

Miljoners miljarders GRATTIS.

Anonym sa...

Grymma, grymma Lisa!!!!
Grattis, detta är du verkligen värd!
Kram/ Tove

Hurricane sa...

way to go lisa congrats.

Anonym sa...

Grattis till guldet, Lisa
Grymt jobbat!!

Anonym sa...

Stort grattis Lisa!
Outstanding!