tisdag 12 juni 2007


Tack till Fergus Murray och triathlon.org för fotona!
Ett praktexempel på hur man inte skall ta en kurva... se och lär...
Är nu i Victoria på träningsläger som skall ta mig fram till Edmonton WC. Simmar med kanadensiska landslaget vilket är kanon, i morse körde vi långa intervaller i en sjö vilket var fantastiskt. 18 grader i vattnet och otroligt vackert. På färjan över från Vancouver såg vi 6st(!) späckhuggare som simmade längs med båten(tacksam för att vi simmade i sjön...och inte i havet...). Vi bor kanon på universitets området, ett litet mini hus med självhushåll. På campus finns också gym, 400m bana, inomhus 25:a...och starbucks en 5min promenad iväg...


Har laddat upp fler bilder från helgen på:
http://picasaweb.google.com/norden.lisa/VancouverWC

4 kommentarer:

Hurricane sa...

that is simon whitfield not lessing the english man.

Anonym sa...

Stort grattis till elfteplatsen! Snygg magglid. MÅste vara inspirerande att lyckas med det i ett lopp med så mycket oflyt. Ska bli oerhört spännande att följa dig på "hemmaplan" i Köpenhamn.

Befinner mig själv på träningsläger i San Diego. Ska bara springa snabbt efter att ha plågat min löpglädje under Stockholm Marathon. och så blir det lite sol... H adet bäst.

Hurricane sa...

lisa

mmm my home town, so wonderful. that lake you swam in i grew up swimming in that lake if it was thetis lake. my parents live 10 min bike ride from there up in the hills.

keep going strong.

Hurricane sa...

why did you not go to des money! like so much money after your result in vancouver you could have been able to pick up some good cash in the us?