söndag 17 juni 2007

Träningen rullar på och det mesta jobb är nu gjort. De sista dagarna har varit intensiva med mycket löpning...(60km över fyra dagar, tors-söndag). För er som är nyfikna på hur dagarna ser ut så har jag lagt in träningen nedan.
tors
fm sim recovery pass 5km
lunch tempo löppass(17km) 2x20min start på 150hr bygg till 180hr. 3min vila mellan set
em 3h cykel
fre
fm sim 5km intensivt 3x(6x50m off 50sec, 3x100m off 1:30, 100m rec off 2:30) följt av 2x600 paddles
lätt jogg 35min direkt efter simning
em track session, 3x(4x400 start 2min +1k) 3min jogg mellan set 2 och 3
lör
fm brick sim/cykel; intensivt
em 90min löpning(19km)
sön
fm lätt 50m jogg
em 35min steady/snabbare tempo
------------------------------------
Nu väntar massage i början av veckan samt ett flertal "halv dagar" med mycket utrymme för återhämtning. Tänkte kombinera det med att utforska down town Victorias coffee shops!
Lämnar Victoria på torsdag kväll och åker med första planet till Edmonton på fredag morgon.

3 kommentarer:

Hurricane sa...

go to a great food place called

REBAR

good food good coffee great people

hope victoria has been good to you

Unknown sa...

I walked past that place today!!! Went in to town for a (very) quick coffee today after cycling(efforts on west saanich rd). People wanted to sit outside tho so we didn't go in, but I'll be back in town again some afternoon this week and I'll def check it out! Nice running shops here, that "Running Room" place is awesome! Ran around elk and beaver lake sunday afternoon; very pretty! Victoria has been nice and it looks like she's on to the weather now as well!

Hurricane sa...

i went to two schools on west saanich road , have ridden those hills so many times to and from my home some 12 km one way to school.
i use to race around beaver and elk lake during high school with cross country running.
yes running room is great.
glad you are enjoying it.