fredag 23 november 2007

Forkylningen ar borta och traningen ar antligen igang igen. Ser nu framemot ett block av bastraning fram till strax innan jul. Da blir det fem dagar i Sydney inkluderat jul firande och allman vila fran Palm Beach Pool, coach och traningskamrater. Inte att det kanns direkt nodvandigt annu, men kommer sakerligen att vara valbehovt nar tiden ar inne.
Morgonen agnades at bodysurfing och simning nere pa Tallabudgera Beach. Kronte mig sjalv till dagens surf queen efter att totalt ha demolerat allt motstand(inklusive coach)! All traning jag gjort nere pa Bondi Beach visade sig tack och lov finnas kvar nagon stans i bakhuvudet...
Fredagen ar annars var vilodag sa efter simningen blev det kaffe pa Palm Beach's internet cafe. Mmm, kaffet har nere ar hogkvalitativt! Lyckades ocksa motsta frestelsen av en Banana Cinnamon Muffin som skrek "at mig at mig" och hogg lydigt in i ett apple i stallet. Tanken ar att jag skall vara tillbaka i pre hamburg form innan jul, och da kommer det ocksa att kravas lite morotter och gronsallad i stallet for muffins..
Fast i morgon blir det ett undantag, kommer att fira min fodelsedag med frukost nere pa 'the Beach Shack" pa Curumbin beach...

10 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen!
Var glad att du slipper gråvädret i Skåne.

Anonym sa...

Grattis hoppas du får fina paket..

Anonym sa...

Grattis Lisa !
Ta något gott till kaffet dagen till ära.

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Lisa! Kram/ Tove

Anonym sa...

pussenkramenmamsen

Anonym sa...

GRATTIS Lisa på Din födelsedag! Kram/Margot

Anonym sa...

Hej Lisa,
grattis kramar på födelsedagen! (lite sent)

Jag tänkte skicka lite kort på dig sen Hamburg mm på en CD. Maila mig din adress "down under"
kram Ria

Anonym sa...

Rösta på Lisa!
Skånskans "Guldpantern" 2008
sporten@skd.se

Hurricane sa...

happy birthday!!!!

Anonym sa...

god start